3 Eylül 2011 Cumartesi

Yeni Rakı - aLa denedinizmi ? - Kuru üzüm rakısı

Yeni Rakı’nın Ala serisinin çıktığını duymuştum ama ne tadını biliyordum, ne de kendisini görmüştüm. Sadece seçkin restaurantlara verildiğini biliyordum. Yeni bir üründü ve deneme aşamasındaydı. Zaten amaçları gündelik hayatta rakı içen bilindik rakı severlerden ziyade, kendilerine göre elit sayılan kesime hitap etmekti.

Bizim tekel bayi her ne kadar elit bir bayi olmasada, kendisi son derece kaliteli bir insadır. Yalvar yakar, rica minnet getirttik Yeni rakı ala’yı.

Satış fiyatı 65 liraydı. Normal rakıya göre en az 20 lira pahalıydı. Ama şişesinin 10 lira bi artısı vardı. Ne tekim aldık ve denedik. Ama başlarda bir abartı olduğunu düşündüğüm ala serisi, gerçekten harika bir deneyim yaşattı. Tadı ne Tekirdağ altın seri ye, ne de yeni rakı yeni seri ye benziyordu. Çok yumuşak, resmen meltem esintisinde bir tadı var.

İçimi, rakı içmemiş insanı bile rakı içmeye teşvik edebilir. Gerçekten çok hafif. Üstelik %47 alkol oranına sahip. Fakat normalin %2 fazlasına olmasına karşın beni fazlası ile sarhoş etmeye yetti. Normal şartlarda bir büyük rakıyı tek başına içibilen ben, ala serisindeki yüzde ikilik farka rağmen yarım şişe içebildim.
Sonuç olarak ala serisi rakı gerçekten harika. İçimi mükemmel. Denemek isterseniz tereddüt etmeyin derim. Bulabilirseniz alın için.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder